17 outubro 2004

piloto automático

Both
You are Both Tyler and Jack...You care about
valuables, but at the same time don't care
about how much you have. You're well-balanced;
a little bit of both shy and confident. Let's
just hope you keep it that way...


Which Fight Club Character are you?
brought to you by Quizilla



hoje dei-me conta de uma coisa estranha. apesar de ter feito todas as coisas [all the one] que tinha de fazer este fim de semana e de até as ter acabado antes do tempo que tinha previsto, i still felt bad. é-me familiar a sensação de não ter feito tudo ou de ter feito as coisas menos bem do que podia. mas não,
eu li as coisas sobre os meninos e percebi as coisas sobre os meninos
os irrequietos e os parados.
[é estranho como me identifico com aquilo a que chamam "crianças paradas", mas isso é outra história]
i guess im used to feeling guilty or inadequate. maybe my brain goes on auto-pilot.
like the fact that im feeling blue, even though there is no objective reason to make me sad that its sunday. i liked the boat ride on the way over to lisbon, though, for some reason.

ia escrever qualquer coisa sobre como os meus pais são tão diferentes e como isso explica a minha esquizofrenia emocional [eu gosto de exagerar for drama purposes], mas já não sei a que propósito era, por isso não vou escrever.

e depois havia qualquer coisa a ligar com o resultado daquele teste e dúvidas existenciais.


music: coldfinger - karma for the day

1 comentário:

Anónimo disse...

You are Tyler...You know what you want. You want this world to stop being so pretentious and start being real. You have the power to change things and it's only a matter of time before you get your way...don't get too confident tho.


beware :P

-brain